Morkų pyragas

Reikia truputį atnaujinti puslapiuką :) Šį kartą bus morkų pyragas iš knygos "Gorgeous Cakes:for the ultimate sweet sensation" (Parragon Books LTD, 2010). Šią knygą gavau dovanų ir labai nustebau, kad joje radau daugybę man jau žinomų pyragų. Knygoje esantis morkų pyrago receptas yra visai paprastutis, matomai adaptuotas taip, kad reikiami produktai būtų prieinami kuo platesniam žemės gyventojų ratui. Vėliau išbandysiu ir kitus receptus.
Kiekiai matuojami amerikietiškais cups'ais. Aš naudojau 220 ml puodelį.
Tešlai reikia:
aliejaus arba sviesto kepimo formos ištepimui
3/4 puodelio saulėgražų aliejaus
3/4 puodelio šviesiai rusvo cukraus (galima naudoti ir paprastą)
3 kiaušinių
1+1/4 puodelio tarkuotų morkų (aš tarkuoju smulkia burokine tarka)
2/3 puodelio baltų razinų (neturėjau, naudojau tamsias)
1/2 puodelio truputį pasmulkintų graikinių riešutų
1 apelsino tarkuotos žievelės
1+1/2 puodelio miltų (aš įbėriau šiek tiek daugiau)
1,5 arb. šaukštelio kepimo miltelių
1 arb. šaukštelio cinamono
1/2 arb. šaukštelio tarkuoto muškato riešuto
apelsino žievelės juostelių papuošimui
Aptepimui reikia:
1 puodelio sūrio kremo (aš naudojau mascarpone sūrį)
1 puodelio cukraus pudros
2 arb. šaukštelių apelsino sulčių
  • Išplakti kiaušinius, cukrų, aliejų;
  • Įmaišyti sutarkuotas morkas, razinas, riešutus ir apelsino žievelę;
  • Įmaišyti miltus, kepimo miltelius, cinamoną, muškatą;

  • Kepti apie 23 cm skersmens kvadratinėje kepimo formoje, 180 C laipsnių temperatūroje (jei su karštu oru - užteks ir 160 C laipsnių) apie 40-45 min. Formoje palaikyti apie 5 min., po to išimti iš formos ir palaukti kol gerai atvės.

  • Išplakti varškės kremą, cukraus pudrą ir apelsinų sultis ir gautu kremu aptepti pyrago viršų, papuošti citrinų žievelių juostelėm.
Skanaus!
Man asmeniškai skanesnis anksčiau keptas morkų pyragas, o šis labiau kasdieniškas, vakarienei su pienu ar arbata.

Komentarai